آموزش تعمیرات سیراف

تعمیرات سیراف

آموزش تعمیرات سیراف

تعمیرات سیراف

سیراف به عنوان اولین فروشگاه آموزشی آنلاین تعمیرات تخصصی در ایران در تلاشیم آموزش هایی کاربردی، جذاب و کاربردی برای ایرانیان جهان فراهم کنیم. سیراف مثل یک کارگاه آموزشی فوت و فن تعمیرات را به مخاطبان با هر نوع دانش بصورت پایه تا پیشرفته تهیه کرده است، تا همه مخاطبان بتوانند استفاده کنند، آموزش های در سه بخش آشنایی با ابزار ها و کابرد هاشون در مرحله دوم عیب یابی و مرحله سوم تعمیرات تخصصی که با فراگیری فوت و فن تعمیرات شما را یک تعمیرات حرفه ای می کند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

فرمت ذخیره سازی H265+ چگونه عمل می کند؟

این سیستم در دستگاههای ضبط دوربین مدار بسته بدین صورت عمل می کند که در ابتدا تصویر محیط را گرفته و آن را بعنوان تصویر اصلی Background و فریم اصلی ذخیره سازی می نماید. سپس در این تصویر ذخیره شده، تمرکز اصلی را روی اشیاء متحرک می گذارد. زمانی که یک جسم متحرک وارد تصویر اصلی Background و این فریم می شود، H265+ تصویری از جسم متحرک را انتخاب و از آن بعنوان فریم اصلی و مرجع استفاده می کند. چنانچه آن جسم متحرک به حرکت خود ادامه دهد، فقط و فقط اطلاعات مربوط به جسم متحرک در هر فریم اضافه گشته و از باقی اطلاعات تکراری صرف نظر می کند و آنها را حذف می کند.

پس از لحاظ فشرده سازی، فرمت H265+ مراحل زیر را دارد:
1- تکنولوژی کدگذاری طبق تصویر Background
2- کاهش بسیار زیاد Noise در تصاویر ذخیره سازی شده
3- کاهش نرخ بیت با حذف بیت های تکراری و اطلاعات اضافی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی