آموزش تعمیرات سیراف

تعمیرات سیراف

آموزش تعمیرات سیراف

تعمیرات سیراف

سیراف به عنوان اولین فروشگاه آموزشی آنلاین تعمیرات تخصصی در ایران در تلاشیم آموزش هایی کاربردی، جذاب و کاربردی برای ایرانیان جهان فراهم کنیم. سیراف مثل یک کارگاه آموزشی فوت و فن تعمیرات را به مخاطبان با هر نوع دانش بصورت پایه تا پیشرفته تهیه کرده است، تا همه مخاطبان بتوانند استفاده کنند، آموزش های در سه بخش آشنایی با ابزار ها و کابرد هاشون در مرحله دوم عیب یابی و مرحله سوم تعمیرات تخصصی که با فراگیری فوت و فن تعمیرات شما را یک تعمیرات حرفه ای می کند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

مزایای ضبط کننده فیلم های دیجیتال (DVR)

ضبط کننده فیلم های دیجیتال (DVR) یک جزء مهم در اکثر سیستم های دوربین مدار بسته مدرن است. سیستم های مدار بسته استفاده شده برای تکیه بر VCR ها و نوارهای کاست بزرگ برای ضبط جریان های ویدئویی مجزا. این سیستم منسوخ شده ضبط و ذخیره سازی ناکارآمد را فراهم می کند و در صورتی که کاربران بخواهند تصاویر مربوط به یک رویداد خاص را ببندند ، حرکت در آن بسیار دشوار است. با ظهور DVR ، اپراتورهای نظارتی می توانند تصاویر دوربین مداربسته آنالوگ را به فرمت دیجیتالی شده تبدیل کنند و یک راه حل فوق العاده مقرون به صرفه را برای طیف گسترده ای از برنامه های نظارتی ارائه دهند.

ذخیره سازی دیجیتال

DVR ها نیاز به یافتن فضای ذخیره سازی برای نوارهای کاست را از بین بردند. با تبدیل سیگنال های آنالوگ به تصاویر دیجیتال ، DVR ها به کاربران این امکان را می دهند که بدون گرفتن فضای زیادی از اتاق ، فیلم های قابل توجهی بیشتری را ذخیره کنند. ذخیره سازی دیجیتال همچنین بدان معنی است که در صورت نیاز به یک رویداد خاص ضبط شده ، می توان فیلم های بایگانی شده را جستجو کرد.

فشرده سازی فیلم

DVR ها همچنین با استفاده از چندین فناوری فشرده سازی مختلف ، فضای ذخیره سازی را بهینه می کنند. قالبهای فشرده سازی که معمولاً استفاده می شوند شامل Motion JPEG ، MPEG-4 و H.264 است. این روش های فشرده سازی اجازه می دهد تا اندازه های پرونده تا حد ممکن به شدت کاهش یابد بدون اینکه کیفیت کیفیت تصاویر به خطر بیفتد.

نظارت از راه دور

سیستم های دوربین مدار بسته از گذشته اجازه می دهد تا کاربران فقط فیلم را به یک ایستگاه نظارت واحد منتقل کنند. اکنون ، بیشتر DVR های موجود در بازار به اپراتورهای نظارتی اجازه می دهند از راه دور از طریق اینترنت به فیلمبرداری دسترسی پیدا کنند ، در صورت مشاهده نحوه کنترل جریان های ویدیویی ، انعطاف پذیری بیشتری را ارائه می دهند. هنگام اتصال به DVR ، تصاویر از دوربین های مداربسته آنالوگ را می توان در هر زمان واقعی از هر رایانه ای با اتصال اینترنت یا دستگاه های تلفن همراه سازگار مشاهده کرد.

- مرتبط: دوره آموزش تعمیرات پرینتر سیراف 

اتصالات ایمن

یکی دیگر از مزایای DVR ، اتصال ایمن است. بیشتر اوقات ، DVR ها محافظت از رمز عبور را ارائه می دهند. این امر به جلوگیری از دسترسی کاربران غیرمجاز به فیلم های ویدئویی از نقاط دور افتاده ، ایمن نگه داشتن تصاویر کمک می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی